torsdag 23. oktober 2008

Studentlife as we know it...

Igår var en kjempe aktiv dag.
Jeg møtte Bettina (Tyskland), en venninne i klassen, for å lese og jobbe med oppgave på skolen.
Det kurset jeg leser på nå heter Mediated intersections, og er om kjønn, hudfarge, religion og seksuell legning fremstilt i media...både i reklamer, bøker, nyheter osv.
Martina (Sveits) fikk kortet sitt stuck i kopimaskinen på skolen, så vi gav opp på alt og dro ut og spiste.

Opplevde å dra ut på byen i Stockholm for første gang siden jeg kom hit. Dro med jentene i klassen. Først opp til Universitetet på en skikkelig studentfest, så på et sted i Södermalm som heter Kranen...
Føler meg litt redusert idag, men har vært flink og har fått meg opp for å lese...
I am the student-of-the-year ...eeehh....(la meg tro det en liten stund i allefall) ;o)

Ingen kommentarer: