fredag 10. oktober 2008

Im baaaaaaack.....

Til alle mine fans (ok da...du ene mannen som kom inn på siden min ved feiltagelse på søking etter svenske prostituerte): sorry for at jeg ikke har vært flink på å oppdatere de siste ukene. ;o)

Her er en liten oppdatering.
Jeg var i Barcelona sist uke, og ønsker nå å flytte dit istedet. Jeg er tilbake i Oslo og har med en gang begynt på skolearbeidet, men har fått mulighet til å være litt med vennene mine også. Savner å se familien, og bør få meg hjem til mamma snart.
Jeg har ennå ikke reist tilbake til Stockholm, men nå tror jeg at Oslo begynner å bli lei meg, spesielt når folk har startet å spørre om når jeg faktisk skal flytte til Stockholm. Jepp...Jeg reiser tilbake førstkommende tirsdag...and all of you will be sorry you ever dissed me...hehehe...

Ingen kommentarer: