mandag 13. oktober 2008

My brilliant mind...



Jeg har dessverre kommet frem til at mange av mine tanker og resonnementer som min hjerne produserer kunne ha vært en del av en Simpsons-episode.

Det mest tydelige eksempelet er fra når jeg fortalte om en konsert med Gogol Bordello (http://gogolbordello.com/) i sommer der de kastet en bøtte med sneiper på publikum:


Nora: Ja da er det jo bra at de ikke kastet snegler på folk istedet.
Nasim: Fy søren! Da hadde jeg løpt rundt scenen med en stekepanne med hvitløkssmør...

mmmmm....sneegleeeeeeer...


Do you have more Nasim-quotes?
Post here!*

*(You will be rewarded with a slap in the face)

:op hehehe...

2 kommentarer:

Nasim sa...

I have a twisted mind...

nu:no sa...

Husker ikke noe spes quote. Men jeg co-signer, heeeeelt riktig! De linjene kommer i blant. Men snegler er jeg med på!