søndag 16. november 2008

Im moving on up...


Våknet idag til den første snøen i Stockholm...Wohoooo! Men det gikk over like fort som det kom...

I dag er dagen jeg skal flytte til mitt nye rom på på Globen...
Jeg er sååååå takknemlig over å ha fått lov til å bo hos Shideh og Loi helt siden jeg kom til Stockholm, men jeg er kjempe glad for å endelig få ta ut klærne mine ut av koffertene, og sove i en seng!


Hurra for sengen!!!!
Elsker det enkle rommet mitt...Trenger bare noen bilder i ramme og noen lys, så er blir det perfekt!


Jeg deler leilighet med en jente som heter Julia. Hun er kjempe søt, og jeg har falt for denne pene leiligheten som jeg skal bo i til slutten av desember...


Dette er min nære nabo...Globen
Måtte kjøpe inn matvarer som jeg skal leve av...Kom ut med 4 poser som var så tunge at jeg brukte en halvtime på å gå den 6 minutter lange veien...


Den første maten jeg laget i den nye leiligheten...Kjøttboller laget fra bunn (those are hand-rolled!)
Merk den herlige gass-komfyren...Gleder meg til å bruke espressokannen min på den. Hurra!


Mmmm...Now thats a spicy meatball!

Ingen kommentarer: