lørdag 15. november 2008

Med rett til å skryte...


Yes! Jeg må skryte av hvor flink jeg (og Shideh) har vært i det siste.
Et eksempel er i dag (lørdag). Jeg og Shideh dro på biblioteket og leste i noen timer. Så dro vi og trente...vi tok en 75-minutters bokse-time...Shit as...jeg klarer ikke å gå ned trapper nå.

Men uansett. These are my achievements these past 3 months:
1. Sluttet å røyke (3 måneder nå)
2. Trene opp til 3 ganger i uka
3. Lese på pensum nesten hver dag
4. Ta med matboks på skolen (første gang jeg har gjort det siden barneskolen. Sluttet med matboks og matpakke når jeg startet på ungdomsskolen)
5. Fått i boks det meste jeg trenger av å leve i Stockholm de neste to årene...(Flytter inn i ny leilighet imorgen)...

Hurra!!!
Maybe I really can do this !?!

Om det er noe du har oppnådd, som du er stolt av, så legg igjen en kommentar! Noen ganger trenger vi å skryte litt av oss selv ;-)

Ingen kommentarer: