mandag 17. november 2008

So are the days of our lives...

Oppdatering etter en dag i min nye tilværelse:
1. Våknet opp og dro til den lokale banken for å få svensk bankkonto.
2. Leste på pensum
3. Trente (shit, jeg kan ennå ikke gå ned trapper uten å se ut som en gammel kvinne som må klamre seg til rekkverket fordi bena er ustabile...)
4. Laget verdens beste mat for imorgen...


...from scratch...



Mmm mmm gooood...
(For oppskrift, send et brev med 100 kroner til...)


Må bare påpeke at puben som ligger vegg i vegg med der jeg bor heter Backstreet pub.
Løgn eller sannhet? De som driver puben heter AJ, Nick og Brian.

(Svar: Løgn. Only in my imagination unfortunately) ;-p

Er det trakassering å påpeke at Timbuktu er myyyyyyyye lavere enn det jeg noensinne trodde?
Shit as!

2 kommentarer:

Farahmusic sa...

Flinke deg!! Lager mat, trener og leser, you're SUPERWOMAN!

Og by the way, veldig funny også!
Backstreet pub og mini Timbuk!! LOOOOOOOOOOL (Har du seriøst vurdert å satse på en stand-up karriere? Jeg synes du skal gjøre det.)

Nasim sa...

Takk kjære!
Vi får håpe at det varer ;-p

Hehehehe...Det er ikke vitser...marely observations ;-)
Problemet mitt er at jeg er den som ler høyest av mine vitser, så det funker ikke å se stand-up komikeren ligge på scenen i krampe-latter...hehehe...