fredag 28. november 2008

Stupid is as stupid does!


For dere som har fulgt med på min skrekk-opplevelse og min 10 timers lange reiser tilbake fra Oslo til Stockholm med fly for noen dager siden (Oh What a Day!), så kanskje at jeg hadde tatt bilde av denne klokka på Gullmarsplan stasjon kl. 04.45.

Det er her jeg driter meg fullstendig ut!!!!

På onsdag var jeg ute med noen venner, og vi bestemte oss for å gå til Gullmarsplan for å spise Falafel etter at stedet var stengt.
Etter at vi kom dit sa jeg til han fyren som jobbet det at hvor bra det hadde vært om de hadde vært åpne på søndagen, når jeg stod utenfor og frøs i 20 minutter mens jeg ventet på taxi.

Svaret hans var: "Vel...vi var åpne. Vi er åpne 24 timer i døgnet!"

Hadde jeg sett rundt hjørnet, hadde jeg sett dette stedet som er et frokost/nattmat-sted for alle som står opp tidlig, eller legger seg sent, og som aldri stenger!!!!!!!!!!

Fy faen! Det var driti ut! Hehehe...


Dette illustrasjons-bildet fra The Blair Witch Project gir ett konkret bilde på hvor fortapt jeg følte meg den dagen...

...men dette kunne ha vært meg om jeg bare hadde tatt meg en tur rundt hjørnet fra der jeg stod.

2 kommentarer:

Isabell sa...

hahaha! så kjipt.. Er det ikke typisk!

Nasim sa...

Hehehe...
Vel...for å si det slik, så er dette scenariet det samme som om jeg hadde havnet på en øde øy og lagt meg ned for å dø, for så å oppdage luksus-hotellet bak trærne etter å ha vært stuck der i tre dager og slikket på en skilpadde...
Hahahahaha...