søndag 28. september 2008

The weeks have past...

Jeg har nå jobbet med oppgave i hele denne uken, i gjennomsnitt 6-7 timer om dagen...
Jeg fikk besøk av kleine, men pene Hedda på torsdag. Absolutt hyggelig å få besøk :o)


Nina kom på regionsansvarsmøte på lørdag (hurra), og viste fram sin flotte nye tattovering som hun fikk i Thailand...
Fun fact: Møtet på lørdag varte i 10 timer...Hurra?


Kom hjem på lørdag kveld og ble møtt av ett vakkert, men farlig syn ;o)




Hanne, Wilhelm, Sahar og Jonas satt og spilte og drakk...fun!!! :o)


Støtt din lokale idrettsklubb! Her er min gamle klubb som samlet inn penger...

Gjør meg klar til å reise til Barcelona imorgen :o)


PS:
Fredagens helt:
Lill Mari

Ikke nok med at hun har kjøpt meg masse gaver og tenkt på meg før jeg skulle reise til Stockholm, så møtte hun meg på fredag for å gi meg min sene bursdagsgave:

Et flott halskjede (som jeg bruker ganske ofte) og en bok (Gymnaslærer Pedersen)

Hurra for Lill Mari!


Tips for deg som ønsker å bli dagens helt:
Kjøp meg en gave ;op

Ingen kommentarer: