torsdag 25. september 2008

Elvelangs og kulturnatt 2008



Jeg, Sahar, Jonas og Wilhelm gikk forbi "Elvelangs 2008", en kulturkveld som går langs Akerselva, ved tilfeldighet.

....de hadde lyst opp elva...

...og trærne...


Hare Hare...Hare Krishna...Hare Hare...Krishna Krishna...


Jeg, Jonas og Wilhelm prøvde å lage vårt eget kor, uten hell...
Vi skal møtes hver tirsdag kl. 08 for å øve.
Er du interessert, ta kontakt på tlf .....


...og jeg som trodde jeg hadde sett ganske mye rart ble vitne til dette...


...et bluesband med uniformerte politifolk (ekte)...



...og hva kan de hete? om ikke annet enn "In A Cop" (got it?!? Hahahahaha...sorry men dette er virkelig min humor...In a Cop!)

Sjekk ut mer om kvelden her:
http://www.aktivioslo.no/elvelangs_program2008.php

Da vil jeg få anledning til å reklamere for Kulturnatt 2008, imorgen (fredag 26.september), siden jeg synes at det er et kult tiltak.

Hentet fra nettsiden:
Progam for Kulturnatt på Aktiv I Oslo.no
Oslos fjerde kulturnattarrangement går av stabelen, og du vil kunne oppleve alt fra japansk kampsport til streetdance til opera. Et unikt kulturtilbud i hele byen - og det er nesten gratis! Her finner dere det komplette programmet til kulturnatt 2008

http://www.aktivioslo.no/kulturnatt_program2008.php

Ingen kommentarer: