torsdag 18. september 2008

Happy birthday to me!


Weeeeeee! Jeg har hatt en super start på bursdagen min!



Jeg skal møte Martin og dra på bok-visningen til Gert Nygårdshaug. Først må jeg ta en kaffe på Kaffebrenneriet.

Fun ct 1: Kaffebrenneriet spilte en cd av Cornelis Wreeswijk (vet ikke om det er slik man staver navnet hans)...en super vise-sanger :o)



Fun fact 2: Jeg skal til Barcelona om 1 og halv uke. Denne filmen hadde passet å se før vi reiser.



Tihi...Elsker kult-sidene til Film-magasinet. Dette var bare et kjempemorsomt tema...



Fun fact 3: Xzibit har også bursdag idag, og absolutt morsomt å se denne henge over en søppelkasse.



Hurra for Leger uten Grenser. De hadde en utstilling på Blindern. Absolutt kult å oppleve små ting som beskriver meg i løpet av hele dagen...



Vi skal nå se på Gert Nygårdshaug fortelle om sin nye bok. :o)



Martin kjøpte boka til meg, og fikk Gert til å skrive en hilsen i den. Hurra for Martin!!! Gleder meg masse til å lese den...




Ett (litt uflaterende) bilde av min favoritt forfatter.


Jeg og Martin spiser en super-lunsj på Olympen med masse ost, skinke (til meg) og fisk. Og folka på Olympen spanderte dessert :o) I am a very happy camper!!!




Og solen tittet frem!!! Hurra!





Jeg fikk supre gaver fra Martin. Blomster, skrapelodd, platekompani-gavekort, La vie en rose (filmen), Espresso-kanne og selvsagt boken!

Tusen,tusen takk!!!!



Kom hjem til ett flott pyntet bord!




Hurra for meg!!!

Legger til flere bilder i løpet av dagen eller morgendagen!


Vil legge til en ekstra takk for alle bursdagshilsener og det er ennå tid til de av vennene mine som ennå ikke har fått ønsker meg gratulerer med dagen ;o)

(Hint,hint til enkeltpersoner)



Genial Disney-serie...det morsomste er kommentaren:
"Meeen, det er bursdagen min, og min eneste sjanse til å bli kul!"
Hahahahahaha!
I do agree! Hahahaha..

1 kommentar:

Stine sa...

Ser ut som du har en super dag:) Hurra Hurra Hurra:)