fredag 12. september 2008

An ordinary day in Stockholm...


Jeg startet dagen med å dra til Tessi, frisøren til Shideh (som nå blir min frisør), for å klippe meg...this woman does wonder for Curly-Sue's all over the world...tihi...
Så måtte jeg selvsagt ta en kaffe og noe å spise før jeg skulle møte Bettina (Tyskland) og Martina (Sveits), to av mine klassekamerater, på skolen.


Var flink og startet med oppgaven som skal leveres neste uke...er jeg kjempe flink gjør jeg ferdig alle oppgavene før jeg kommer tilbake til Oslo :o)
Think of me...
PS: Det er bare Mac's i datarommene på skolen, så jeg bør snart får trådløs internett-tilgang på skolen, eller så må jeg lære meg Mac...
Takk lov for at Loi er en Mac-nørd...hehe..


Etter en liten "oppgave-økt" dro vi på Chokladkoppen, i gamla stan (gamlebyen) for å ta en kopp sjokolade (duuuh) og en brownie...tihi...


Det nyklipte, men u-styla håret er under hatten...No worries...det er ingen som kommer til å se noe forskjell, but I feel it...


Mmmmmm....brownie....

Etter kakaoen og brownien gikk jeg og møtte Shideh og Jessica på Medborgarplassen, der Jessica jobber som kokk...
Nå er jeg hjemme igjen, og skal være flink. Jeg og Shideh har satt oss ned for å jobbe videre med våre skoleoppgaver...

Imorgen skal jeg hjem til Martina for å se om jeg skal leie ett av rommene der hun bor, og jeg har nå hørt at det er stor sannsynlighet for at jeg får leie leiligheten til Kikki, som er på Skanstull (midt i sentrum), når hun er i Madrid i 5 måneder...Kryss fingrene for meg! I really want this one!

Ingen kommentarer: