søndag 14. september 2008

I am here to study!!!



For dere som tror at det eneste jeg gjør i Stockholm er å skrive i bloggen og være på facebook, vil jeg rette oppmerksomheten mot bildet som viser tiden for når jeg ennå holdt på med å skrive oppgaven min igår kveld (som by the way skal leveres inn neste søndag)...
Dette var forresten lørdag 13.september!!!! (ps: det går an å klikke på selve bildet hvis du ikke ser tiden ordentlig...hehehe)
Det nærmeste jeg har vært på å gå ut på byen i Stockholm, har vært når jeg tok en pils med folka fra klassen og kameratene til Martin!
Damn you all who condem me!
Takk for oppmerksomheten :o)

2 kommentarer:

spinnvild sa...

Stolt av deg!!

du er en nerd. kanskje den største nerden jeg vet om. og jeg digger det. og det var forresten et kjempekompliment. det er så mange mennesker der ute i verden som forsøker så hardt å være badass nerder. men de ender opp med å være strebere fra helvete. var bare det jeg ville si. haahha

hilsen hemmelig
(julie)

Nasim sa...

Takk min kjære hemmelige venn!
Jeg vet når jeg skal ta det som et kompliment!
Du er kjempe savnet!