mandag 22. september 2008

Tusenfryd, Plaza og Lemongrass - Happy birthday to us!

På lørdag hadde jeg, Stine og Benni verdens beste trippel-feiring av bursdagen vår!

Hurra! Idag er det vår dag!

Dette er den supre gjengen som feiret dagen! (Vi savnet dere, Anita og Noreen)


Benedikte med seiers-brøl!

Tusenfryd "fengslet" oss...bokstavelig talt...hehehe...

Anh Thu måtte være med på alle spill...hehe...

...og selvsagt måtte vi ta en karuselltur...
(PS: den blomsten vant jeg etter å ha spilt basket...du måtte egentlig få inn to baller for å få noe, men jeg smisket meg til en gave likevel) tihi.


...noen har tydeligvis ikke lært seg å ri "the right way"...hehehe...Benni viser oss noen nye triks...

Da har Benni fikset oss rom på Plaza. Vi er ferdige med barnelekene, og nå skal vi leke voksne (som om det noensinne kommer til å gå...)

We go all out when we celebrate our birthdays...hehe

Anh Thu er slått ut etter en lang dag på Tusenfryd...




Vi fikk verdens flotteste gaver...blant annet en pute hver med bilder av oss jentene! Hurra!!!!!


The transformation takes time...


...but definetly worth it...hehehe...

And...we were off to have som caribbean-cooking at the fabulous Lemongrass...

Opptur: Vi fikk eget bord på loungeområdet, med "egen" DJ

Nedtur: Maten var super-treg...

Opptur: Vi kunne danse mens vi ventet på maten

Alt i alt, en perfekt feiring!

(Vil tilføye at Anita fikk møte oss på Plaza etter middagen, men kameraet mitt gikk tom for batteri, akkurat når jeg skulle ta bilde av henne...buuuuu!

(Anita...sorry for at vi er blitt gamle)


Ingen kommentarer: