torsdag 11. september 2008


Sitter hjemme og kjeder meg.
Idag har alt gått galt, på grunn av dumme meg som klarer å "miste" nøklene til leiligheten. The butterfly-effect of this funny little accident fører til at jeg ikke får gått ned til vaskerommet for å vaske klærne mine, og når sitter hjemme og se på tv og leke på internett helt til Shideh kommer hjem fra skolen, noe som også fører til at jeg ikke får møtt jentene fra klassen, som igjen fører til at jeg ikke skaper ett nettverk på skolen, som fører til at jeg slutter på skolen, som gjør at siden jeg skammer meg så mye så vil jeg prøve å skaffe meg jobb her, men den indre skammen gjør at jeg gjør det dårlig på hvert jobbintervju, som fører til at jeg ikke får jobb, har ikke penger og ender opp på gata i stockholm og tigger....huff...nå ble jeg lei meg for hva jeg kommer til å gå gjennom...
(Im sorry...I am bored)

2 kommentarer:

Mari Stine sa...

neimen, huff og huff det der hørtes ikke noe særlig ut!! lov meg at det ikke ender sånn..? :) klem. morsomt å lese bloggen din; du er så flink til å skrive :) du kan lese min blogg også om du vil (http://nenya.cybersite.se), selv om den egentlig er nenya sin :p

Nasim sa...

Hahahaha...
Du er søt as...
Jeg kan legge nenya sin blogg på min bloggliste...hehehe...