torsdag 12. mars 2009

Viva La Vida!!!!


Yes...da er jeg tilbake fra Paris og fra Oslo...og vinteren har definitivt kommet tilbake til Stockholm.

Hittil har jeg og mine venner bare lest...

...og lest...

...og lest...
...og lest...
Nå må jeg lese denne på tre dager...hmmm...vet du at Extreme Makeover Home Edition får over 15.000 søknader i uken? ;-p
Ved siden av lesingen har jeg selvsagt hatt litt tid for morro også ;-)
Som for eksempel å spille playstation med Sahar og Jonas...
...vært på EPMD-konserten i Oslo...
...og Heltah Skeltah i Paris...
Paris var forresten herlig...Jeg og Martin tok turen ned i 5 dager...
Her er et hint på hva vi gjorde i Paris:
Vi spiste...
...og spiste...
...og spiste...

...og spiste!
Vi hadde en del planer for Paris. Her er listen:
  • Dra på platesjappe: check
  • Eiffeltårnet: check
  • Kjøpe oster: check
  • Spis restaurantmat: check
  • Spraye: check
  • Se Notorious på kino: den har ikke kommet til Paris ennå
  • Spise sushi på det gode sushi-området: fant den ikke
  • Kjøpe "Africa is The Future"-klær: (vi fikk de faktisk) check
  • Se Heltah Skeltah: check
  • Dra på jazzklubb: Veeeeel...vi satt på ute-cafè og hørte på et jazz-band spille på gaten mens vi drakk kaffe...teller det? Selvsagt gjør det det! Det er vår liste... check
  • Spise froskelår, snegler, gåselever og biff tartar: check,check og...
...check...
Props til Madcon for at de har kommet så langt...Denne plakaten var printet i stooooooort på t-banene i Paris...
Vi dro også på en open-mic-poetry-night med flere slam-poeter.
Denne jenta er en kul rapper som kaller seg selv for Pumpkin.
Du kan sjekke henne ut på:
Vi var også med Noise fra ADK-krew og Soba fra for å spraye på denne kule plassen...

...og dette var vårt bidrag til veggen :o)
Her viser Patrick fram Africa is The Future-hettegenseren som han og hans partner produserer...
og Martin viser stolt frem sin nye genser...
T-banen ble vårt andre hjem i Paris ;o)
...og konseptene er geniale!
Nå er jeg som sagt tilbake i Stockholm og gleder meg til å dra til Berlin om noen uker...hehehe...

Stay tuned!





Ingen kommentarer: