søndag 15. mars 2009

Sunday Secrets and the wonderfull world of Reality TV


Jeg er nå fullt opptatt med å skrive siste oppgave i Politics of the Gaze. Jeg har valgt å skrive om den første amerikanske sesongen av "Paradise Hotel" som var en enorm hit i USA og også i Norge. Har tenkt å skrive om kjønnsroller, normer i samfunnet og kvinnekroppen...hehehe...
(Jeg føler meg så rar når jeg har med boka på t-banen...hehehe...)

Jeg tar meg en liten pause fra lesingen for å legge ut 5 av søndagens hemmeligheter fra PostSecret-bloggen.
Jeg har funnet ut at det er det eneste og det mest spennende som folk synes jeg har på denne bloggen...synd at det ikke er min kreasjon...
Imorgen skal jeg poste nakenbilde av meg selv for å utkonkurrere Sunday-Secrets, men jeg er redd for at det ennå vil være flere folk som er interesserte i hemmelighetene...hehehe... :-p

God Søndag! Over og ut!





Ingen kommentarer: