søndag 22. mars 2009


Nå er det en uke siden jeg skrev i bloggen...

...og jeg stresset masse i starten av forrige uke med både jobb og skole, og spesielt med å avslutte det forrige kurset "Politics of the Gaze"...(Bildet er tatt kl.00.05 på Stockholms Universitet)
Nå har jeg "fri" fra skolen frem til 30.mars.
Så begynner vi det nye studiet: Politics and Pop Culture
Weeeee!!!


Beryl var en tur i Stockholm og introduserte meg til en kul restaurant/lounge/cafè-kjede som har billig og bra mat i fine lokaler, VaPiano.
Jeg og Elise valgte å være turister på lørdag og ta Djurgårds-fergen for første gang(som tilsvarer Nesodd-båten)
...Elise tok masse bilder, som vanlig...
...og jeg prøvde å posere så "turist-aktig" som mulig...hehe...
Jeg forstår ikke hvorfor ingen har fortalt meg om de kule trikkene som kjører i Stockholm!!!
Det er fortsatt mye små-morsomme kuriosaer som jeg observerer i Stockholm...




Jeg, Ingeborg og Elise var og så Watchmen på lørdag...
Jeg vil bare si unnskyld til Andreas og andre som kommer til å bli fornærmet av min dårlige omtale av filmen...Den eneste delen som var kul, var start-scenene, men dessverre...filmen var alt for lang, og veldig forvirret på hvilken retning den ville gå...
Jeg må uansett erkjenne at jeg aldri har lest tegneserien, så jeg har kanskje ikke noe å si i denne saken, men for en som er ukjent med tegneserien, så gir filmen ingenting, bortsett fra en kul filmteknikk...


Jeg vil også legge til at jeg synes veldig synd på han faren med sin lille 10-12 år gamle datter som måtte dra fra salen fordi det var litt for mye bilder av rumper og penis...
Huff...noen burde ha advart ham...stakkars mann!


Vil til slutt si at det er veldig kult at det er flere og flere nordmenn som flytter til Stockholm...Ingeborg, en ungdomsskole-venninne flyttet hit forrige uke, og jeg har vært med henne i helgen...noe som har vært veldig bra...
Noen andre som vil følge henne??? ;-p


Uansett...Her er søndagens hemmeligheter fra PostSecret-bloggen:



6 kommentarer:

Stine sa...

Jeg og Andy har herved boikottet bloggen din;)

Nasim sa...

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiii!!!!!!

Damn you cruel world!!!!!!
:p

Anonym sa...

Hei Nasim. Her er jeg igjen :-P

Kunne ikke sagt meg mer enig i omtalen om Watchmen. Den SUGDE! Bare startscenene som var bra + bra filmteknikk. Utenom det skjønner jeg ikke hva den handlet om, og litt for mye rompe-penis-pupper for meg.
Jeg ble plutselig veldig nysgjerrig - hvilket studie er det du går på i Stockholm? Du gikk på BI før, ikke sant?

Nasim sa...

Ehhh...Neeeeiii daaaaaa....Hvem har sagt at Watchmen er dårlig! Jeg har ikke det...Jeg synes det var den beste filmen i heeeeeeleeee verden!!!

Stine og Andyboy! Er dere venner med meg igjen? Kom igjen da!
Ok, greit! Faen! Jeg trenger ikke dere!
Pliiiiiiiiiiis, bli venner med meg igjen!
------------------------------------

Hehehe..
Hei Emilie... :o)
Jeg tar min mastergrad i Medier og Kommunikasjon...Jeg hadde Informasjon og Samfunnskontakt (PR) på BI.

Anonym sa...

Jeg vil ha den genseren/t-skjorta/veska/whatever som er på det øverste bildet!! Hahaha!! Den slår nesten yndlings t-skjorta mi ("Mer meg, mindre deg")

Nasim sa...

Hahahaha! Hadde det bare vært en t-skjorte...hehehe...
Det er en tøy-bag fra en bokbutikk eller universitetets campusbutikk (husker ikke hvilken), som venninna mi i klassen hadde...Hehe..