fredag 27. mars 2009

Jeg sitter hjemme og er helt utmattet og litt syk...Jeg har ikke gitt meg selv en pause siden forrige kurset ble ferdig for en uke siden, så idag skal jeg slappe av helt, og ikke dra opp på universitetet.

Men jeg har fått tatt det litt med ro, og har vært mye med Elise den siste tiden. Det har vært litt vanskelig for meg å bli kjent med svensker her, fordi jeg går i en internasjonal klasse, og siden Ingeborg flyttet hit har jeg flere nordmenn rundt meg her.

Men jeg kan bruke Beryl som stand-in-svenske, selv om hun ikke teller fordi hun egentlig bor i Oslo. Beryl har vært hos meg denne uka og jobbet med å finne klær og accessories for en photoshoot hun skal være stylist idag.

Den saken på hodet laget hun av farge-tråder igår kveld...:o)

Stockholm har flere kule second-hand butikker...

Jeg hørte at det plutselig begynte å snø i Oslo idag. Det var dessverre slik i Stockholm forrige uke, men nå er solen tilbake (for nå)...


Jeg gleder meg til å starte vårt neste kurs: Politics and Pop Culture.
Vi skal inn på temaene vampyrer, Harry Potter, World Of Warcraft og diskutere rundt krig og politikk (og sånt)... :-p

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Snuppa!
LEtt at vi skal henge masse! You rock! :) Day or night call me.

Kram Ingeborg

Nasim sa...

Lovely!!
Of course, honey!
Kram!

Beryl sa...

Oh du ær så søt Nasim! I miss u already =/