søndag 7. juni 2009

Wow...utrolig at med tanke på mye som har hendt i det siste, så har jeg hatt en herlig uke...


Veronica kom fra München sist lørdag for å feire bursdagen sin i Stockholm...Og vi fikk feiret både henne og Bettina dagen etter...


Det var noen herlige (fire) dager med supersol og opp til 30 grader i Stockholm på dagen, og 23-25 grader på kvelden...denne kvelden var vi på Debaser på Medborgarplatsen.


Jeg ergrer meg noe utrolig over at jeg går glipp av
Stockholm Jazzfestival, med artister som Erykah Badu, Joss Stone, Lauren Hill, Guru´s Jazzmatazz, Booker T +++++++++++
For en herlig lineup...


Anyways...uka fortsatte med besøk fra Martin (som virkelig reddet denne uka...wohoooo!!!)


...og det var også gøy at Erik var på besøk fra Barcelona, og gutta tok turen fra Norrköping til Stockholm...

Det ble iallefall mye testosteron på meg denne uka...

...men gutta vet å spise god mat :o)
Vi dro på Thaiboat, en kul restaurant, bygget på en båt som står fast nede ved brygga bak ved der jeg bor...

...og den har en egen strand!!

...og den beste fisken jeg har smakt på utrolig lenge!

Erik var veldig fornøyd...:o)
Dette var egentlig etter en vegetarisk lunsj-buffè i ett drivhus nord i Stockholm. Den beste buffeten jeg har spist :o)


Martin promoterer også i Stockholm for deres nye album,
"Sikter på månen, og lander på taket"...
De har også lagt ut tre av låtene gratis: La meg begynne, Represent og Mat,mat,mat


Vi hadde selvsagt UTROLIG KUUULT, illustrert av Martin, Tompa og Erik ;-p
Hehe...



Vi fikk også endelig dratt på Method Man og Redman konserten...Det var bra, men hadde håpet på ekstranummer...Jeg tror at Oslo-konserten ble bedre, men jeg er glad for at jeg fikk sett dem sammen for første gang :o)

Nå har jeg en oppgave igjen før jeg er ferdig med skoleåret...
Og nå gleder jeg meg utrolig masse til at Sara og Stine kommer på besøk på fredag :o)

Ingen kommentarer: