søndag 14. juni 2009


Jeg har hatt besøk av Sara og Stine i helgen...
Det har vært så utrolig bra å ha to av mine nærmeste venner med meg, her i Stockholm.


Første kvelden sprettet vi champagnen for at Stine er ferdig med sin bachelor i Psykologi...hun fortjener absolutt en feiring!

Selvsagt måtte jeg vise jentene alle favorittstedene...som f.eks Svart Kaffe...


...en cafè som Stine likte spesielt godt...

...kanskje fordi hennes kjære Andy elsker Rocky...og tydeligvis så liker Rocky å sitte på Svart Kaffe ;-)

Det har som sagt vært en super helg...her fra restauranten Koh Phangan...







Jeg har savnet jentene så sinnsykt de siste månedene, og det var ikke lett å se dem dra tilbake til Oslo...
Det er bare to uker igjen til jeg reiser tilbake til Oslo for sommeren, og jeg gleder meg utrolig masse til å dra tilbake...

2 kommentarer:

Stine sa...

Var en perfekt helg:) Likte hvordan du fremstile meg som den kule kjæresten. I virkeligheten så gledet jeg meg bare til å gni det inn i trynet hans. Mohahaha. (Håper han ikke leser det her)

Nasim sa...

Hehehe...Dette høres ut som om det er den perfekte tiden for en liten bestikkelse.
Give me the money or your boyfriend will get a little email with a link ;-p

Tihi...