tirsdag 10. februar 2009

Mellom jobb, skole og sykdom, så prøver jeg nå å oppdatere uken som har gått:


Jeg har vært i et gammelt slaktehus utenfor Stockholm som nå er blitt gjort om til en type underground klubb...Absolutt et kult sted å samle flere hundre dansere som var i Stockholm for en danse-konkurranse.


Cihangir og flere andre nordmenn var også her for å representerer Norge blant breakerne...


Elise og Lars viser hvordan man skal nyte øl-smaking i Stockholm


...mens resten følger nøye med...


...vi har vært på alternativ sightseeing i Stockholm...


...denne byen er full av små curiositeter...


...this is just a life-size statue, people...


...jeg har også prøvd å være litt med jentene i klassen...


...jeg har vært i Lillehammer i helgen...



...på lokallagskonferanse for SOS Rasisme...


...der jeg var en av møtelederne...


Stine viser her hvordan man holder motet oppe gjennom tolkende mimekunst... Jeg er glad for at hun var med for første gang...digg å ha henne der...


Morten Falck viste oss beviset for at det ikke finnes flere menneskeraser...vi er alle av en rase...Get it right,people!

Tema for helgens LLK var "voldsrasisme"...

...Vår kjære Eli Sol fikk vist fram sin nye bok, Vi skal bare ut og reise, som du også kan låne i ditt nærmeste bibliotek.


...jeg fikk også heldigvis feiret morsdag på søndag...

Jeg må legge til at jeg gleder meg masse til å se EPMD om noen uker...


...og Heltah Skeltah i Paris i starten av mars! Weeeee....


For dere som venter på at jeg skal komme med morsomme observasjoner med vittige kommentarer, så har jeg ikke tid til det nå...Bildetekstene er alt dere får...Life's a bitch ;-p

Ingen kommentarer: