søndag 15. februar 2009

Jeg har ikke vært så flink til å oppdatere bloggen min like ofte som før, men er stolt av at jeg hittil har klart å holde det til minst ett innlegg i uken. Uansett..her er hva som har hendt den siste uken:


Jeg har blitt en hardnakket fan av Californication, og klarte å se hele sesong 2 på en dag. Nå har jeg abstinenser og går rundt og ser Hank Moody overalt. ;-)
Nå venter jeg på sesong 3, som er på vei...weeeeee!


Det har vært Valentine's Day...
Når jeg som en singel jente skal nevne denne dagen, så må jeg velge mine ord forsiktig, eller så kan det gå to veier:
1. Om jeg gir for stor kritikk av dagen, så er jeg hun bitre jenta som ikke klarer å finne noen å være med på denne "herlige kjærlighetsdagen".
2. Om jeg prater bare positivt om dagen, så er jeg hun jenta som går rundt i en drømme-sky av kjærlighet og hjerter og blomster og bamser...

Derfor skal jeg ikke si noe mer om denne "herlige" (*) dagen, bortsett fra at jeg brukte denne dagen på å se på filmer og spise god mat hjemme, for så å møte noen venner og ta ett par pils, og dra hjem fornøyd for at det var en bra lørdag. ;o)

(*) kommersielle, sosialt konstruerte dritt-dagen som brenner lommene til stakkars gutter som går rundt hele denne dagen med svette hender, og som er nære på å få hjerteattakk pga det presset som er blitt lagt på dem på å finne den perfekte gaven.


De jentene i klassen min er helt gærne på å finne skjulte juveler i Stockholm.
Dette bildet er tatt fra inngangen til en restaurant som finnes på Rådhuset i Stockholm. Her har de en lunsj-buffèt som varer til kl. 14.00. Her har de masse god mat, blant annet vegetarpizza med artisjokker og kyllingklubber...og det koster 75 svenske kroner!
Crazy!


Jeg har vært litt med Elise og Lars...Her er vi på "Berlin", som er en liten bar som minner om "Robinè" (vet ikke hvordan man staver navnet) i Oslo.


Og selvsagt må jeg nevne at mitt hjerte gråter av GLEDE for at de har begynt å vise den originale Knight Rider hver morgen på TV i Sverige! Hurra!

Ingen kommentarer: