søndag 25. januar 2009

Nå er det vel over tre uker siden jeg skrev noe i bloggen, og faktisk over tre uker siden jeg sjekket en epost eller facebook (more or less)...
Som den teknologi-avhengige personen som jeg er/har blitt, så trodde jeg faktisk at jeg ikke kunne klare å la være...Jentene i klassen min kaller meg en "cyborg", siden jeg er knyttet til et elektronisk apparat hele tiden, om det er mobilen, pc'en eller ipoden. Og jeg vet ikke om det er noe man må være flau over eller om det hører til med tidene...

Anyhoooo...Her er hva jeg har gjort de siste ukene:
Jeg har flyttet inn i ny leilighet...


...og jentene i klassen (som tydeligvis er alle skolerte i klassisk piano) har stor glede av pianoen i leiligheten...
...for min del, så vil jeg si unnskyld til mamma og pappa for det bortkastede året med pianotimer...


...reist til Berlin med Nina og Hasti, for å besøke Alina...


...lært meg en ny og morsom innstilling på kameraet mitt...
...funnet ut at idolet mitt, Mr. T har falt i infomercial-fellen...



"Mr. T don't like greasy food, Fool!!

Og appropos, Mr.T...Denne World of Warcraft-reklamen gjør opp for den infomercialen:



And the man is still handsome" ;-)

...Martin har vært her og representert Romsås i Stockholm ;-)


...vi har startet med kurset "Politics of the Gaze"...

...som går ut på å se på film to ganger i uken, og masse teori rundt kategorisering av mennesker i film og andre medier. Første oppdrag var å se på Boys don't Cry...
Absolutt et kult fag, selv om det er masse å lese og oppgaver hele tiden...Huff..
...jeg har fått meg jobb...
...og entertained some guests...

...selv om enkelte synes at tv'en var mer interessant...

...og jeg har spist god frokost og drukket god kaffe hjemme hver dag...(This is a trippel-machiatto, by the way, not a cappucino) ;-)
Alt i alt, så har dette vært en bra men utrolig stressfull måned..

Ingen kommentarer: