torsdag 29. januar 2009


For tiden holder jeg til i dette bygget, hvor vi ser på filmer og har forelesninger. For deg som vil få 15 studiepoeng, bor i Sverige og liker politikk og nakne kropper, så er Politics Of the Gaze det perfekte kurset for deg ;-)
Mye arbeid, but a hell of a fun time ;-p


...og med tanke på at det er flest kvinner og feminister som tar dette studiet, så passer dette budskapet veldig...hehe...


I Sverige har de reklamert en stund for at de skal vise Knight Rider på tv, og jeg har gledet meg som en liten unge. Det er to serier som jeg var trofast fan av da jeg var yngre, Knight Rider og The A-Team...

...dessverre forstod jeg ikke at dette var den nye Knight Rider, og det eneste som kanskje reddet den nye serien litt, var et 5-minutters glimt av David Hasselhoff som viser seg å være faren til nye Knight Rider.

Det er slik Knight Rider skal være:



...og appropos supre serier, og det faktum at jeg har nevnt Mr.T flere ganger gjennom denne bloggen:
Jeg leste på dagbladet.no i dag at Ridley Scott skal lage den nye «A-Team»-filmen. Jeg hadde gledet meg mer om de hadde annonsert at de skal vise reprisene på tv igjen, men absolutt noe jeg er interessert i å se...Dessverre blir det jo aldri det samme uten de samme skuespillerne, men verdt å sjekke ut...
Den kommer ut i 2010. I am waiting...

1 kommentar:

Anonym sa...

åååååååhhh A-TEAM! Hvorfor viser de ikke det på tv lenger! Skjønner ikke det. De viser masse gamle, dårlige sitcoms, men ikke A-team og in Living Color :( Jeg var også hekta på Knightrider, men synes poenget blir borte med en ny moderne versjon.