onsdag 7. januar 2009

Jeg elgsker deg...NOT!

For dere som har hørt om min flytur fra helvete sist jeg skulle reise tilbake til Stockholm, så må jeg nå si at det er noen som har satt en forbannelse over mine hjemreiser til Stockholm:

Jeg trodde at jeg skulle være smart og ta toget hjem til Stockholm denne gangen, men det morsomste (for dere som har svart humor) og det verste (for dere dyre-elskere) skjedde en time utenfor Oslo, da toget kolliderte med en ELG!!!!

Dette førte selvsagt til at vi måtte bytte tog og forsinke den 6 timers lange turen med 3 ekstra timer.
Heldigvis kunne restauranten på toget meddele at det nå var elge-stek på menyen ;-)
(NB: Illustrasjonsbilde)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kom sent til stockholm, men stackars älg som dog, tänk på allt han går miste om tänk på älg ungen som väntade hemma i skogen, tänk hur hur den ska klara sig nu, visst du är säkert bara en sån människa som tycker vi människor är mer värda en djur, lite skuldkänslor? hahahaha

Nasim sa...

Never!!!!!
Humans Rule!!!
Gooooooo Humans!
;-)