onsdag 7. januar 2009

Jeg er tilbake i Stockholm nå, og dette har jeg gjort i jula:

Antall filmer jeg har sett: 20
Antall ganger jeg har spist ribbe og kalkun: 2
Pyntedager: 4
Pysjbukse dager: Mange
Gaver jeg har fått: 8
Treningsdager: 0
Begravelser: 1
Triste dager: flere
Latter: Uttalige

Jeg tror faktisk at det blir vanskeligere å reise tilbake til Stockholm for hver gang jeg er i Oslo over en lengre periode...Jeg savner mine venner og min familie :o(

Fremover så har jeg en oppgaveinnlevering den 19.januar, så fokuset kommer spesielt til å være på den. Jeg skal en tur til Berlin snart, og skal flytte inn i den nye leiligheten om noen uker.
Må bare nevne at neste kurs i masterprogrammet mitt starter 20.januar heter Cinema Studies. Hurra!!! ;-)
-------

Jeg må reklamere for den nye filmen til Will Smith, Seven Pounds. Jeg så den i går og elsket den. Den kommer ut 6.februar i Norge.

Ingen kommentarer: