mandag 22. desember 2008

Christmas fun!


Weeee...jeg er i Oslo for å feire jul...

Det er to perioder i året jeg elsker å feire; bursdager og jul! (for de som ikke er glad i jula, vennligst ikke les nedover)

Helt siden jeg kom hjem har det vært koselige jule-aktiviteter, som:


høre på Kaja synge julesanger i kirka (det er første gangen jeg har vært i en kirke siden jeg var 12...for de som ikke vet, så er jeg ateist)...


...og dra hjem til henne for gløgg og grøt (som jeg aldri rakk å smake på fordi jeg måtte ned til sentrum og møte Nina som kom med toget fra Trondheim...Jeg rørte i den jævla grøten så utrooolig lenge, og fikk ikke engang smakt på den...men det regnes ennå som julekos ;-p )


...pepperkakebaking, gløgg og grøt hos Rebecca... (ut av bildet så forstår dere at jeg måtte bruke halvparten av tiden på å lære denne gjengen the basics of pepperkakebaking...nr. 1: legg deigen på ett bord, ikke i munnen)

...I love my frog (som jeg glemte igjen hos Rebecca...buuuuu)...


... LastFM har hatt ansvaret for å gi oss julemusikken hjemme...


På lørdag var det tidlig julemiddag med meg, Sahar, Jonas, Hanne, Wilhelm, Sandy, Brian, Josef og Nadia (søsteren min står normalt for pynting av bordet...nobody does it better!)


...middagen var selvsagt også perfekt, med kalkun, ribbbe, skinkestek, medisterkaker, pølser, og aaaaaalt av tilbehør...


Jeg fikk åpne mine julepresanger tidlig i år...weeeee...Jeg fikk vinglass og vin av Wilhelm og en super kokebok av Sahar og Jonas...Og vi må ikke glemme Hanne som gav meg en hel boks med mørk sjokolade, som jeg elsker!!!!!! Og betaling for en herlig middag!
Hurra! Hurra!
Hvert år har vi i familien hatt nærmest en konkurranse på hvem som kan kjøpe flest gaver, men i år har vi faktisk ikke kjøpt mer enn 1 ting til hverandre, noe som faktisk er svært lettende.
Jeg gleder meg til å feire resten av jula med min nærmeste familie!


Må legge til at Wilhelm kjøpte Xbox Lips til Sahar og Jonas, og er nå bitter på at jeg fikk over 2.000.000 poeng over ham, mens han stod igjen med en skrape 700.000.... ;-)

PS: Skrapelodd-kalender-oppdatering: 30kroner i gevinst og 1 symbol unna å få 500.000! Når jeg vinner så er det "so-long bitches!!"

Ingen kommentarer: