torsdag 25. desember 2008

And the yule-tide days move on...


Da har vi offisielt ringt inn julen hos oss (bokstavelig talt)


Og som vanlig våknet jeg kl. 11 for å se på Tre nøtter til Askepott på NRK...Hurra! Går aldri lei av den monotone stemmen som er dubbet over :o)

Filmfakta: Andre land som har som tradisjon å vise filmen hver år er: Tyskland, Tsjekkia, Slovakia, Sveits. (Sverige faller ut...buuuuuuuu)

Som jeg har nevnt tidligere, så er det ikke mye gaver på meg i år, men herlige nisse-hjelpere utenfra har gitt meg noen flotte gaver som hjelper i kjedelige dager i Stockholm...

Denne filmen som jeg har rart nok ikke sett ennå, fikk jeg av Nissemor Rebecca...

Og disse to sjenerøse gavene fikk jeg av min favoritt nisse, Martin...
Jeg har aldri hatt en ipod før, og jeg tror han gikk lei av å se meg måtte slette sanger på mobilen hver gang han skal påvirke min musikksmak ved å legge til nye sanger...

Tusen takk, dere fantastisk flotte mennesker!

Skrapelodd-kalender-oppdatering: 30,- i gevinst...
(Jeg vil herved krype tilbake til mine venner som jeg kuttet vekk da jeg trodde at jeg kom til å vinne 500.000. Jeg er skikkelig glad i dere assa...dere vet at jeg bare tulla,ikke sant? Folkens? Hallo?)

God jul videre!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hehe du vet at 15 kr går til meg... 50-50 var avtalen ;P hihi..
Savner dere masse !!!!!
Love Hannerbananers

Stine sa...

"This is England" er en fantastisk bra film. En virkelig bra oppvekstskildring fra England med 80-tallet og Falklandskrigen som bakteppe. Etter filmen sitter man igjen med en følelse av å ha fått servert et velplassert slag i magen.

elling sa...

hah!
Det kunne vært interessant å høre hva du synes om Persepolis, synes jeg..?
Veit du hva jeg fikk av Martin?
-Nye skiva til Gatas Parlament. høhø.. Faktisk, så HØRES jo det ut som en ganske så fet julepresang, men liksom... Jeg hadde den fra før. Uansett... Sønnen min fikk imidlertid "fargelegg med norsk hiphop", så jeg er ganske glad. Spesielt med tanke på at Martin ikke fikk noe av meg iår.

God jul! Og godt nyttår.

Nasim sa...

Stine: Har du kopiert og limt inn dine "meninger" igjen? ;-p

Elling:
Jeg har lest Persepolis-tegneserien, så jeg gleder meg til å se filmen.
Du er kul som fikk den nye skiva til Gatas. Heldige mann!
Men den "Fargelegg med norsk hiphop" må være den beste gaven å få! Ida har gjort en bra jobb.
Håper resten av jula var bra, og at du har ett bedre nyttår!