mandag 15. desember 2008

And so are the days of our lives...

Yes! I am back people!

Jeg har ikke vært så flink på å oppdatere bloggen de siste to ukene, men her er hva som har hendt den siste tiden:


Julen har ankommet Stockholm,

...men Sara tok med seg den absolutte julestemningen da hun kom på besøk fra Oslo...

...blomsten som hun oppfordret meg til å kjøpe har nå vokst og lukter himmelsk...
...men, det er ennå ikke snø i Stockholm....Merk det grønne gresset!!!! (bilde tatt 14.desember)

...jeg har laget verdens beste kyllingsuppe...(oppskrift kommer i et eget innlegg)


...og jeg og Veronica har vært flinke med å skrive oppgaven som skal leveres inn 14.januar!


We are very proud!!!


Må gi litt reklame til Espressino som lager verdens beste cortado (eller annen espresso-basert kaffe), for kun 15-20 kroner! Som deres slagord sier: Because we love coffe!




Its not just 50 cent that has the access to the Candy Shop ;-p



Yannick (Soulshock) spilte i Stockholm foregående lørdag, men jeg var på bursdagen til Shideh...Sjekk ut bloggen hans Supa Fresh

Sara er mer en villig til å posere foran juleverkstedet! Buuuu for at det kun er for barn (under en viss alder)...
Jepp...Jeg og Sara dro for å se på 90-talls-nostalgien hovedaktører: Culture Beat!
Om du husker "I know what I want and I want it now. I want you, cuz I am Mr. Vain"
Hahahahaha!
Du kan re-oppleve (eller oppleve dem for første gang) her:


Jeg trives virkelig i Stockholm, og har fått meg kun gode venner, men å ha Sara på besøk fikk meg virkelig til å savne alle mine nærmeste i Oslo enda mer. Jeg er såååååå glad for at hun lysnet opp dagene mine her!

Må også gi Julia credit for at hun har vært den søteste og herligste personen å bo med, og jeg kommer til å savne my roomie når jeg flytter ut i midten av januar.

Ingen kommentarer: