søndag 10. mai 2009

Hahahaha! Jeg må bare fortsette på gårsdagens innlegg ved å kommentere denne overskriften i dagens VG-nett forside:






Jeg er sjokkert og opprørt over at en mann som har fått influensa har har nå blitt frisk, og at han bruker sykedagene sine på å spille GTA!!! Det er slik det skapes kriminelle mennesker i dette landet!

På ett mer alvorlig punkt så håper jeg at formen til disse to er stabilt og at det faktisk ikke skjer noe mer alvorlig med dem, men for å være helt ærlig så er det ikke en såkalt svineinfluensa jeg er mest redd for...Slutt å lev i frykt, folkens!

5 kommentarer:

Rebecca sa...

Større sjangs for at jeg dør av lungekreft, i bilkræsj eller en istapp i hodet, enn at jeg dør av influensa...Svin eller ei! Sorry ass, klarer ikke bli litt redd engang, kall meg gjerne naiv!

Kenneth sa...

Får man GTA og PS3 viss man får svineinnfluensa? Bring it ooon!

Nasim sa...

Det inngår i influensa-kontrakten. Skriv under og få spill-konsoller og spill på "kjøpet"...its a bargain!

Jan Erik sa...

Jeg tør minne om at avisene ikke skriver om at malaria tar 3.000 liv hver dag. Det er også en sjukdom det finnes medisiner mot, men de som dør, har ikke råd til å kjøpe dem.

Nasim sa...

Men, det er jo ikke farlig i det hele tatt Jan Erik.
VI i Vesten er jo ikke utsatt..Du har ingenting å være bekymret over...Duuuuuuhhhhh...
:p