lørdag 26. september 2009

She´s baaaaaack! (Hopefully)

Ja, da er jeg tilbake (håper jeg).
Jeg vet. Latskap fører ikke til noe positivt, men nå har jeg faktisk forsøkt å leve livet istedet for å skrive om det. Jeg bør få noen poeng for det. ;)

Jeg har hatt en herlig sommer, en super 25-årsdags feiring, og en flott start på dette semesteret. Det er mye jeg har mistet og sørget over de siste 6 månedene, men jeg samtidig har jeg forstått at jeg har noen utrolige mennesker rundt meg.

Det er vel mye jeg kunne ha fortalt, men jeg tror jeg starter med blanke ark i stedet (antar at det er latskapen som prater igjen).


Tegnet av Andreas, gitt til meg av Sara og Stine på bursdagen min (klikk på bildet for å se detaljer)

PS: Min herlige sykkel er dessverre blitt stjålet. I guess thats the circle of life. *Snufs*



In loving memory of Violetta!
(PS: Husk å gi den neste sykkelen ett kulere navn)

2 kommentarer:

Stine sa...

yES! Your baack:) Best at du blir her. Vurderer å begynne å blogge igjen..Hmmm. Bloggen min var i utgangspunktet laget for at folk kunne følge med meg i Lillis. Men nå er jeg tilbake og tilværelsen har fått en ny vending. Kanskje jeg skal skrive om St.hanshaugen tilværelsen. Du inspirerer meg ihvertfall..min muse;)Og blir alltid glad når du har postet et nytt inlegg:)

Nasim sa...

Jeg vil jo ennå vite hvordan du har det, selv om du ikke bor i Lillehammer lenger!
Fortsett å skriv! Andy gjør jo det.
Weeeeee!